Różowa siła jest w nas

To temat, który jest mi bliski, ważny, był obecny wśród najbliższych. Aż trzy kobiety z mojej  rodziny musiały stanąć do walki z nowotworem tak mocno wpływającym na bycie silną, niezależną, pewną siebie kobietą. Ta walka za każdym razem miała swój szczęśliwy finał. Jaka ulga, ileż radości. I jednocześnie dodatkowy krok do tego, że by być zdrową należy przede wszystkim zacząć dbać o siebie, robić badania profilaktyczne, trzymać rękę na pulsie i pamiętać, by o akcji informować wszystkie kobiety dookoła. Bo każde słowo wypowiedziane i napisane może przyczynić się do przypomnienia jednej z nas, że należy się badać, koniecznie pamiętać o wizytach u lekarza. Że trzeba o tym grzmieć, niemal jak ksiądz na ambonie. I my dzisiaj przychodzimy z takim wezwaniem do wspólnej walki. To nasze różowe słowo na niedzielę –  na dzisiejszą, i każdą następną.

Październik różowieje w wielu miejscach – firmy kosmetyczne, biżuteryjne, odzieżowe wspólnymi siłami starają się wpłynąć na percepcję każdej z kobiet, namówić do badań,  a także zebrać środki będące podstawą do badań nad nowotworem piersi oraz do tworzenia broszur, informatorów, strony internetowych, spotkań i rozmów, gdzie każda z nas może dowiedzieć się jak działać, by czuć się zdrową i bezpieczną.

estee lauder-BCAstrength (2) estee lauder-BCAstrength (4) estee lauder-BCAstrength (6) estee lauder-BCAstrength (9) estee lauder-BCAstrength (11)

W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (BCA) firma Estée Lauder z dumą zapowiada globalny Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w roku 2014. W tym roku kontynuujemy działania pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.”

Kampania BCA poświęcona jest walce z rakiem piersi poprzez edukację i badania medyczne, działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego 38 milionów w ciągu 20 lat posłużyło do sfinansowania 152 projektów badawczych BCRF na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.

W Kampanii BCA na 2014 rok, poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji, uczestniczą następujące, cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem „Razem mamy więcej siły” marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.

Poniżej tylko niektóre z produktów, które możemy kupić, by wesprzeć akcję. I poczuć się jak prawdziwe kobiety!

miesiacwalkizrakiem1

miesiacwalkizrakiem2

miesiacwalkizrakiem3

7 komentarzy

  • Pati
    10 lat ago

    Piękne zdjęcia!
    Jak rozumiem, na nich jest ten zestaw z kosmetyczką od Estee Lauder?
    Bardzo mi się podoba też ta kosmetyczka z pomadką Clinique – macie ją? Możecie polecić?

    Pozdrowienia! Patrycja

    • Pati
      10 lat ago

      Ach i jeszcze to serum/krem, też z Clinique – przepiękny brelok, który można przypiąć do torebki na znak solidarności z kobietami, które dotyka ta choroba!

    • Lena&Lona
      Lena&Lona
      10 lat ago

      Nie mamy tego, ale spieszymy z radą – warto sprawdzić w Douglasie:)))

  • Iwona
    10 lat ago

    Rak piersi pojawił się i w mojej rodzinie na szczęście ze szczęśliwym finałem. choć strach zostaje już chyba do końca,badajcie się dziewczyny!!!

  • Anonim
    10 lat ago

    Szkoda, że to wszystko aż tak drogie. Gdyby było coś za 20 zł to bym kupiła. Albo gdyby można przelać po prostu pieniądze, jak w ice bucket challenge, chyba byłby większy oddźwięk. Tu jednak trzeba kupić przedmioty, które są śliczne, ale wszystkie kosztują dużo. Mam mieszane uczucia…

    • Lena&Lona
      Lena&Lona
      10 lat ago

      To faktycznie kosmetyki firm luksusowych, więc kosztują sporo. Są jednak bardzo wysokiej jakości i trwałości:)

  • Kasia Łuczak
    10 lat ago

    Śliczne te lakiery ze zdjęcia! To jest pomysł na prezent bardzo ładny i w szczytnym celu

Leave A Comment

Podobne wpisy

Strona, którą właśnie przeglądasz wykorzystuje pliki cookies. Ich wykorzystanie możesz modyfikować w ustawieniach swojej przeglądarki. Zostawiając komenatarz czy pisząc do nas e-mail, pamiętaj, że Twoje dane są zabezpieczone.
Akceptuj Cookie.
x