Różowa siła jest w nas

To temat, który jest mi bliski, ważny, był obecny wśród najbliższych. Aż trzy kobiety z mojej  rodziny musiały stanąć do walki z nowotworem tak mocno wpływającym na bycie silną, niezależną, pewną siebie kobietą. Ta walka za każdym razem miała swój szczęśliwy finał. Jaka ulga, ileż radości. I jednocześnie dodatkowy krok do tego, że by być zdrową należy przede wszystkim zacząć dbać o siebie, robić badania profilaktyczne, trzymać rękę na pulsie i pamiętać, by o akcji informować wszystkie kobiety dookoła. Bo każde słowo wypowiedziane i napisane może przyczynić się do przypomnienia jednej z nas, że należy się badać, koniecznie pamiętać o wizytach u lekarza. Że trzeba o tym grzmieć, niemal jak ksiądz na ambonie. I my dzisiaj przychodzimy z takim wezwaniem do wspólnej walki. To nasze różowe słowo na niedzielę –  na dzisiejszą, i każdą następną.

Październik różowieje w wielu miejscach – firmy kosmetyczne, biżuteryjne, odzieżowe wspólnymi siłami starają się wpłynąć na percepcję każdej z kobiet, namówić do badań,  a także zebrać środki będące podstawą do badań nad nowotworem piersi oraz do tworzenia broszur, informatorów, strony internetowych, spotkań i rozmów, gdzie każda z nas może dowiedzieć się jak działać, by czuć się zdrową i bezpieczną.

estee lauder-BCAstrength (2) estee lauder-BCAstrength (4) estee lauder-BCAstrength (6) estee lauder-BCAstrength (9) estee lauder-BCAstrength (11)

W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (BCA) firma Estée Lauder z dumą zapowiada globalny Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w roku 2014. W tym roku kontynuujemy działania pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.”

Kampania BCA poświęcona jest walce z rakiem piersi poprzez edukację i badania medyczne, działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego 38 milionów w ciągu 20 lat posłużyło do sfinansowania 152 projektów badawczych BCRF na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.

W Kampanii BCA na 2014 rok, poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji, uczestniczą następujące, cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem „Razem mamy więcej siły” marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.

Poniżej tylko niektóre z produktów, które możemy kupić, by wesprzeć akcję. I poczuć się jak prawdziwe kobiety!

miesiacwalkizrakiem1

miesiacwalkizrakiem2

miesiacwalkizrakiem3

Podobne wpisy

Strona, którą właśnie przeglądasz wykorzystuje pliki cookies. Ich wykorzystanie możesz modyfikować w ustawieniach swojej przeglądarki. Zostawiając komenatarz czy pisząc do nas e-mail, pamiętaj, że Twoje dane są zabezpieczone.
Akceptuj Cookie.
x