There’s something about brows…

… You’d like to know! And win! 
Bo Mikołaj na „Bless the Mess” ma wyregulowane i wystylizowane brwi, a na dodatek rozdaje Wam prezenty, dzięki którym Wasze także będą idealne! Poznajcie historię Jean i Jane (twórczyń Benefit) i wygrywajcie pełnowartościowe, luksusowe kosmetyki do makijażu!


Opowieść, którą przeczytacie za chwilę jest jedną z części historii marki Benefit, która jest pisana wspólnie z blogerkami urodowymi z całej Polski. Jej fragmenty pojawiają się (i będą pojawiać) na kilkunastu blogach aż do końca roku. Macie więc szansę jeszcze nie raz ‚natknąć’ się na historie z życia Jean i Jane, ich niezwykłe pomysły na kosmetyki (wiecie, że baza pod podkład Porefessional, którą rozdawałyśmy niedawno na Fejsie była testowana na… cytrynach, które dziewczyny akurat miały na stole, bo właśnie robiły sobie drinki?) i filozofię Benefit. Na każdym z tych blogów będziecie też mogły wygrać Bene kosmetyki.  Miejscem, które spala wszystkie nasze historie jest fanpejdż Benefit.

To to starujemy z historią i konkursem (czytajcie uważnie, bo pytanie konkursowe dotyczy historii)!

W Brow Barze w warszawskiej Arkadii nie tylko miałyśmy wykonane woskowanie brwi, ale także makijaż flash.

Na fali znakomitego rozwoju firmy, w 1991 roku Face Place zastąpiła nazwa Benefit Cosmetics. Nazwa to dwa złączone ze sobą słowa: ‘Bene’ czyli po łacinie dobre i ‘fit’ czyli dopasowany. 
Kosmetyki spełniają oczekiwania każdej kobiety, a ich uniwersalny charakter uwielbiają kobiety na całym świecie. W 2008 roku do grona ambasadorek Benefit dołączyły Annie i Maggie, córki Jean, których pomysły i niesamowita kreatywność wzmocniły pozycję firmy na rynku kosmetyków ‘z uśmiechem’. Marka Benefit czerpie z historii Stanów Zjednoczonych, inspirując się epoką Art Deco, pin up girls i wspaniały, nie przemijającym stylem retro.

Jean i Jane, po doświadczeniach z klientkami w zakresie pielęgnacji brwi, postanowiły stworzyć miejsca, w których w łatwy i szybki sposób można uzyskać idealny łuk brwiowy. I tak powstała idea Brow Baru, w którym w ciągu 15 minut każdy może wyglądać jak gwiazda filmowa! Pierwszy Brow Bar został otwarty w 2003 roku w domu handlowym Macy’s w Stanach Zjednoczonych, a rok później – w Paryżu na Champs Elysees. W 2012 mamy ponad 600 Brow Barów w 26 krajach, a jeden serwis regulacji brwi odbywa się co 30 sekund! Metoda uzyskiwania idealnego łuku brwiowego została dopracowana do perfekcji, a specjalnie wyszkolone stylistki brwi wykonują serwisy identycznie na całym świecie. Benefit jako jedyna marka posiada w swojej ofercie tak wiele produktów do makijażu brwi, a najsłynniejszy z nich, Browzings, pozostał w niezmienionej formule specjalnego wosku i
pudru od 32 lat.


KONKURS!!!

Mamy dla Was cztery fantastyczne produkty do stylizacji brwi! I konkurs, w którym możecie je zdobyć. Aby wziąć udział  polub Benefit na Fejsie [KLIK!] i pozostaw pod tym postem komentarz, w którym:
1. Podajesz numer kosmetyku, który chcesz wygrać (numerki są na grafice powyżej)
2. Odpowiadasz na pytanie: ‚W ilu krajach można skorzystać z Brow Baru Benefit?’
3. Wymyśl hasło reklamowe dla Brow Barów w Polsce (max. 8 słów)
4. Zostaw swoje imię, pierwszą literkę nazwiska i e-mail.

Czas trwania konkursu: do 16 grudnia godz. 23.59. Czterech laureatów, którzy dostaną wybrane przez siebie kosmetyki podamy na blogu najpóźniej 18 grudnia. Prezenty powinny dotrzeć przed Gwiazdką! Powodzenia!

Wyniki:

Nie było łatwo, jak to zwykle bywa! Ale czas najwyższych na wyniki. Poniżej nagrodzone hasła, zwycięzcy już dostali e-mail z miłą wiadomością. Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo w konkursie i zapraszamy do naszej konkursowej zakładki, gdzie nadal mnóstwo atrakcji – KLIK

1. 3xB bo kochamy brwi – Brow Bar Benefit – Joasia
2.  Brow Bar Benefit piękne brwi od zaraz – Hanna
3. Benefit Brow Bar – na miarę skrojony spojrzenia czar – Monika

4. To co Bene(to)Fit brwi! – Iga 

Podobne wpisy

Strona, którą właśnie przeglądasz wykorzystuje pliki cookies. Ich wykorzystanie możesz modyfikować w ustawieniach swojej przeglądarki. Zostawiając komenatarz czy pisząc do nas e-mail, pamiętaj, że Twoje dane są zabezpieczone.
Akceptuj Cookie.
x