Wiosna, gwiazdy i my. Premiera Shedor | 10 marca 2015

Shedor to 4 produkty,
ale 1000 tematów do rozmowy.

Dokładnie tydzień temu miałyśmy okazję spotkać się w superdoborowym gronie i wspólnie dopingować nową markę kosmetyczną: Shedor. Co prawda ubolewam, że nie było czasu, by z każdym dostatecznie pogadać (w końcu z wieloma dziewczynami nie widziałyśmy się rok albo i dłużej), ale cóż – łączenie roli operatora pilotów, dyspozytora sali i rozdającego press packi nie sprzyja swobodnym pogaduchom 😉 Mimo to spędzone na premierze Shedor prawie 3 godziny były czasem fantastycznych pogaduszek o kosmetykach, blogowaniu, gwiazdach (tak jest Magdo Kumorek, nasza Ambasadorko, obgadywaliśmy Cię aż powinny piec uszy, ale wyłącznie pozytywnie), eventach, współpracach, fanach (dowiedziałam się na przykład, że YouTube urodowy oglądają niemal wyłącznie nastolatki – no w jakim świetle mnie to stawia, skoro ja bardzo lubię? :D). O nasze żołądki dbały nieziemsko pyszne dania przygotowane przez szefa kuchni Restauracji Strefa specjalnie dla Shedor, a wrażenia zapachowe to już zasługa samych kremów (ich kompozycja zapachowa była rozpylana po lokalu, wszędzie pachniało więc wiosną: makami, fiołkami, różami, truskawkami).

O tym, co jest fajnego w kosmetykach Shedor już opowiadałam, także odsyłam tylko na www.shedorparis.com i do naszego katalogu produktowego. Podczas eventu goście: blogerzy, m.in. Agata Ma Nosa, CallMeBlondieee, MakeUp Today, Wildfox7, Patrycja Tyszka, DeLaFashIva, Innooka, Siouxie, Sauria, Subiektywna,  dziennikarze (m.in. Zwierciadło, Cosmopolitan, Woman’s Health, Plotek, Beauty Forum), a także ulubione gwiazdy (poza Magdą Kumorek także Ewa Wojciechowska, Odeta Moro czy Ania Orłowska) testowały krem Shedor Cellular Anti-Aging i pierwsze opinie były bardzo zachęcające (choć najwięcej pytań dostawałyśmy o nektar udoskonalający Shedor Energizing Skin Perfector – chyba dlatego, że ma najfajniejsze opakowanie i pachnie truskawkami :D). To jest jednak stresujące, gdy poddaje się produkt pod ocenę tak wyspecjalizowanej grupy odbiorców – wszak zarówno dziennikarki, jak i blogerki mają świetne rozeznanie w rynku i zwykle wyższe oczekiwania co do kosmetyków, niż przeciętne klientki.

Było wiosennie, kwiatowo, kobieco. Tak jak sobie wymarzyłam.

Prezentacja Shedor

shedor-paris6 shedor-paris1 shedor-paris4 shedor-paris5

Ściankowe wariacje

shedor-paris18 shedor-paris2b-tile shedor-paris8 shedor-paris9 shedor-paris12 shedor-paris13 shedor-paris14

Kosmetyki!

shedor-paris15 shedor-paris16 shedor-paris17 shedor-paris10

Podobne wpisy

Strona, którą właśnie przeglądasz wykorzystuje pliki cookies. Ich wykorzystanie możesz modyfikować w ustawieniach swojej przeglądarki. Zostawiając komenatarz czy pisząc do nas e-mail, pamiętaj, że Twoje dane są zabezpieczone.
Akceptuj Cookie.
x