Bless the Mess (blog o urodzie stylu i zakupach czytany przez około 120k UU/mc) to poszukiwanie siły w słabościach, piękna w chaosie i przedkładanie szczęścia nad perfekcję. Blog powstał prawie 8 lat temu. Stworzyłyśmy go razem. My, czyli Milena Paciorak (Katowice) i Ilona Pawłowska (Sosnowiec).
Na początku Bless miał być szafiarski, jednak gdy spotyka się dziennikarka z filmoznawczynią wiadomo, że będą chciały pisać. Do dziś uwielbiamy to robić! Piszemy głównie o kosmetykach, zakupach, popkulturze. Gloryfikujemy rzeczy dobre i jesteśmy bezlitosne dla tych złych. Mamy nosa do kosmetycznych perełek, czytelniczki ufają naszym wyborom.
O Bless the Mess
- Blog ma dwie autorki: Milenę Paciorak (32), Ilonę Pawłowską-Nawrot (37)
- Bless ma ponad 7 lat! W tym czasie powstało ponad 1500 wpisów, obecnie 3 wpisy tygodniowo, zawsze autorskie teksty i zdjęcia, z których jesteśmy dumne.
- Liczba czytelników: miesięcznie ok. 120.000 Unikalnych Użytkowników. To pierwsza dziesiątka wśród beauty blogów w Polsce!
- Społeczność: ponad 61.500 osób. W tym na Facebooku 21.000, na Instagramie 40.500.
- Tu jesteśmy! Mieszkamy w Katowicach i Sosnowcu, a na blogu lubimy pokazywać, jak fajnie jest na Śląsku!
STATYSTYKI
BLOG: 117.000 Unikalnych Użytkowników (31 dni).
Ponad 94% czytelników to Kobiety, ponad 92% użytkowników odwiedza bloga z Polski. Bless jest czytany przez osoby PEŁNOLETNIE, głównie studentki i kobiety pracujące z Warszawy, Krakowa, Katowic i Wrocławia. Napisz do nas, aby otrzymać wygenerowane do pdf statystyki z Google Analytics.
30.000obserwatorów, w tym 93% kobiet. Średni zasięg tygodniowy: 300.000. Dane poniżej to statystyki za 7 dni.
Kanał z bardzo zaangażowaną, prawdziwą publicznością (bez botów i kupionych obserwatorów).
Jakość fanów i ich zaangażowanie potwierdza raport Hype Auditor (95 punktów na 100 możliwych).
21 tysięcy fanów (głównie kobiet). Ograniczone zasięgi, ale wciąż wysoka klikalność. Dane poniżej to statystyki z 28 dni.
Nasze logo:
Od sierpnia 2018 Bless ma nowe logo. Prosimy o umieszczanie go w materiałach (raportach, wycenach) zamiast dotychczasowego.
Co robimy:
- sesje zdjęciowe z produktem i wpisy sponsorowane,
- konkursy dla czytelników/promocje/kody rabatowe,
- recenzje produktów z kategorii: uroda, moda, lifestyle, gadżety technologiczne, małe AGD (beauty, home), dziecko, usługi,
- prowadzenie eventów, udział w szkoleniach, eventach modowych, urodowych
- tworzenie tekstów reklamowych/dziennikarskich,
- niestandardowe formy współpracy, czyli wszystkie Wasze najbardziej szalone pomysły 🙂