Myśl różowo, maluj się na różowo i wspieraj Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

9 października 2015

Róż jest nam szczególnie bliski i to nie tylko ze względu na kolorystykę bloga. Lubujemy się w kwiatach, pomadkach, bieliźnie… w końcu to kolor księżniczek 🙂 Jednak w październiku różowe przedmioty nabierają innego znaczenia, głębi. Róż jako symbol troski o kobiece zdrowie i walki z rakiem piersi to uniwersalny przekaz, który trafia do kobiet na całym świecie. Dlatego w październiku kupujemy różowe kosmetyki, świece zapachowe, ba – nawet jadamy różowe desery! I nie, nie tylko dla solidarności z chorymi, bo moda na róż przynosi wymierne korzyści dla walki z rakiem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dziewczyny trzymają się razem!

Październik mieni się na różowo. Po to by przypominać każdej dziewczynie, że zawsze jest dobry czas na badania. A zamiast kolejnych kilku godzi na zakupach czy spędzonych przed ekranem komputera, lepiej udać się z najlepszą przyjaciółką, mamą, siostra lub córką na profilaktyczne badanie. Ono naprawdę ratuje życie! Czy myśląc o raku piersi nie łapiemy się często na stwierdzeniu – to mnie nie dotyczy? Pewnie tak. A czy jest w naszym gronie choć jedna dziewczyna, która nie spotkała się z rakiem bezpośrednio? Pewnie nie. I dlatego musimy trzymać się razem – my, Dziewczyny.

Piękna i zdrowa

W tym roku chcemy zaproponować Wam wsparcie Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi wraz z Polskim oddziałem The Estēe Lauder Companies. Dlaczego? Bo nie tylko wspieramy piękną ideę„Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę”, ale również możemy podarować sobie odrobinę luksusu oraz przyjemności. To idealne połączenie pożytecznego z tym, co piękne.

W tym roku zbieramy fundusze na badania medyczne prowadzone pod kierunkiem profesora Jana Lubińskiego, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Na perfumeryjnych półkach w Sepohorze i Douglasie znajdziecie limitowanych edycji kosmetyków z różową wstążką, takich marek jak Estée Lauder (różowe szminki w pięknej kosmetyczce oraz luksusowy krem), Clinique (róż w stylu Barbie i lotion nawilżający), Bobbi Brown (róż w odcieniu piwonii), La Mer (balsam do ust), Bumble and Bumble (suchy szampon), Origins (krem do rąk).  Co najważniejsze – 20% ceny każdego produktu firma Estée Lauder Poland przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach rozdawane są charakterystyczne różowe wstążeczki, które od 1992 roku są symbolem Kampanii i międzynarodowym znakiem solidarności kobiet.

W tym roku akcję wspierają również marki  WITTCHEN, ANIA KRUK I YANKEE CANDLE, które część dochodu ze sprzedaży produktów przeznaczą na wsparcie Kampanii. Możemy sprawić sobie luksusową torebkę, różową bransoletkę i świecę o romantycznym zapachu. Część dochodu ze sprzedaży gadżetów zostanie przekazana na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych.

A W Empikach i najlepszych salonach muzycznych w całym kraju będziecie mogły kupić specjalną płytę – „in PINK – Maciej Ulewicz prezentuje….”, stworzoną wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Jej koszt to 19.90, a połowa kwoty przeznaczona będzie na rzecz Kampanii.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Liczy się każde działanie. Jakie jest Twoje?

Wystarczy, że dodasz wpis lub zdjęcie na Instagramie lub Twitterze zawierające hashtag #BCAstrength (od teraz aż do 4 lutego 2016 roku), a firma Estée Lauder przekaże 25 dolarów na rzecz Fundacji na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Wystarczy więc, że zamieścisz info o akcji, swoje zdjęcie z różową wstążką albo inną informację, która będzie wspierała walkę z nowotworami piersi, a pieniądze popłyną właśnie na ten cel. My proponujemy po prostu wrzucić zdjęcie w różowym makijażu, albo w różowych ubraniach. Więcej pomysłów? Możecie przez cały październik malować się na różowo lub nosić w klapie płaszcza różową kokardkę. Kto wie, może Twój niewielki nawet gest zainspiruje inne kobiety do umówienia się na badanie piersi?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Makijaż wykonałam przy użyciu: podkładu True Match L’Oreal N2, pudru Meteorites Perles Guerlain 02, palety cieni Too Faced Chocolate Bar, tuszu do rzęs Lancome Hypnose Dolleyes, kredki do brwi MAC, bronzera Benefit Hoola. Gwiazdami makeupu są kosmetyki z różową wstążką: Clinique Cheek Pop, róż do policzków w odcieniu Berry Pop – 135 zł/opakowanie z kosmetyczką, a także pomadka Estee Lauder Pure Color Envy w odc. 220 powerful (jedna z trzech minipomadek dostępnych w zestawie z kosmetyczką) – 155 zł/3szt + kosmetyczka.

 

A jeśli kochasz modę i kosmetyki, nie ma lepszego momentu na zakup nowej szminki, kremu do rąk, czy portfela.
Zobaczcie, co możecie sobie sprawić jednocześnie pomagając w badaniach nad rakiem piersi:

2015_07_ANIA KRUK - Kopia-tile

Rozowa Wstazka prasa 297x210

 

Macie ochotę myśleć i działać z nami na różowo?

Podobne wpisy

Strona, którą właśnie przeglądasz wykorzystuje pliki cookies. Ich wykorzystanie możesz modyfikować w ustawieniach swojej przeglądarki
Akceptuj Cookie.
x