Kiedy na wieszaku widzisz kurtkę przecenioną z 1750 na 199 zł i jeszcze od tej kwoty dostajesz dodatowe 20% rabatu wiedz, że zakupy są nieuniknione. Zwłaszcza, gdy kurtka okazuje się być projektem Rafała Czapula z limitowanej edycji poświęconej Dywizjonowi 303, przygotowanej pod patronatem GROM. Który facet by się oparł, no który?
To się nazywa okazja życia!
Jakość wykonania, historyczne inspiracje, a przede wszystkim fakt, że kurtka świetnie leży a mimo, że jest limitowanką z kolekcji na jesień 2014, ma bardzo trendy wykończenie (Próchnik jak widać już dwa lata temu przewidział, że oszalejemy na punkcie naszywek i złotych guzików) zadecydował o przełomowym na blogu wydarzeniu. Po raz pierwszy w historii Bless udało nam się zaciągnąć którąkolwiek z naszych drugich połówek przed obiektyw. Bo choć nasi mężowie nie przepadają za zdjęciami, a pozowanie jest dla nich totalnie niekomfortowe, wobec tak znakomitej kurtki trzeba było zrobić wyjątek. Dla dobra ogółu, dla chwały bohaterów 😉
Na pewno zadecydowała także cena, bo takie promocje naprawdę nie zdarzają się często, choć zaręczamy – w outletach dzieją się naprawdę. Kurtkę upolowaliśmy w Fashion House Sosnowiec, w salonie Próchnik. Dostępnych było łącznie kilkanaście sztuk w dwóch kolorach (czarny i granat) oraz w kilku rodzajach wykończeń (guziki złote lub srebrne, z naszywkami Dywizjonu 303 lub bez). Nie mogliśmy uwierzyć, że łączny rabat na te modele wynosił ponad 90% zwłaszcza, że kurtki są fantastycznie skrojone (wyraźnie taliowane, ale komfortowe w noszeniu) i bardzo starannie wykończone.
Brawa dla Rafała Czapula (to bardzo ciekawy projektant, człowiek który podniósł z kolan Vistulę, wprowadził na rynek Rage Age a teraz unowocześnia Próchnika) za nowoczesną interpretację mundurów i hołd dla historycznych wydarzeń.
Brawa dla Fashion House za najlepsze cenowe okazje.
Piotr ma na sobie:
Kurtka Próchnik | sweter, jeansy Mexx | botki Venezia | okulary Police